Poškozená zásilka

Jak postupovat v případě převzetí poškozené zásilky

POSTUP při dodání způsoby Zásilkovna, DPD, Toptrans, PPL a DHL

Vážený zákazníku, zboží, které jste si objednal, bylo před zabalením a vlastní expedicí zkontrolováno a dopravci následně předáno v nepoškozeném sta­vu.

Pokud zboží po rozbalení vykazuje známky poškození, je třeba nám nahlásit reklamaci poškození a to podle použitého způsobu dodání:

Zásilkovna – NEPRODLENĚ PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY NA POBOČCE ZÁSILKOVNY

DPD – NEJPOZDĚJI DRUHÝ PRACOVNÍ DEN PO DORUČENÍ

Toptrans – NEJPOZDĚJI TŘETÍ PRACOVNÍ DEN PO DORUČENÍ

PPL a DHL – NEJPOZDĚJI SEDMÝ PRACOVNÍ DEN PO DORUČENÍ

Reklamaci nám nahlaste na email reklamace@eva.cz a pro urychlení řešení reklamace přiložte fotografie:

  • poškození zboží
  • vnějšího přepravního obalu (včetně přepravního štítku, manipulačních značek a případného viditelného poškození)
  • uložení zboží v zásilce a to včetně vnitřní výplně (důležité)

POSTUP při dodání Českou poštou jako Balík do ruky a Balík na poštu

V případě, že jste po rozbalení zásilky zjistili poškození obsahu zásilky, je nutné tuto zásilku reklamovat do dvou pracovních dnů po doručení na pobočce České pošty. Zásilku s veškerým i nepoškozeným obsahem donést na kteroukoliv pobočku, kde s Vámi sepíší zápis o poškození. Podle poštovních podmínek je reklamace řešena pouze s adresátem (ne tedy s odesílatelem).

Po dobu reklamace je třeba na poště ponechat obal zásilky, veškeré vnitřní balení a poškozený obsah. Nepoškozené věci si převezměte zpět. Poškozená zásilka je stále Vaším majetkem a po ukončení reklamace budete vyzváni k vyzvednutí poškozené zásilky zpět. Pošta není dle poštovních podmínek povinna ji zaslat odesilateli.

Pokud dodržíte lhůtu k uplatnění reklamace a splníte i ostatní uvedené podmínky, (ponechání poškozeného obsahu, obalu a veškerého vnitřního balení), tak v případě, že Vám reklamace nebude ze strany České pošty uznána, obratem nás kontaktujte na emailu reklamace@eva.cz nebo na tel. 315646160. Na dalším postupu se následně domluvíme. Poškozené zboží nám zašlete zpět a my Vám proplatíme s tím spojené náklady za přepravné, nebo si zboží svezeme sami. Následně Vám proplatíme částku za poškozené zboží na Váš účet. Číslo účtu a číslo daňového dokladu, kterým bylo zboží zakoupeno vložte k vrácenému zboží.

Pokud zboží budete stále potřebovat, je nutné si ho u nás opakovaně objednat, protože lhůta pro vyřízení reklamace u České pošty je 30 dnů.

V případě, že je zásilka větších rozměrů, můžete stav zásilky doložit fotodokumentací, tj. přinést na poštu místo zásilky vytištěné fotografie.

Pokyny pro pořízení fotodokumentace:

  1. zásilka z vnějšku – adresní strana, celkový pohled, poškození obalu
  2. zásilka uvnitř – uložení obsahu zásilky v obalu, poškození zboží a obalu, obal zásilky po vyjmutí obsahu

Pošta reklamaci nepřijme, pokud předložíte fotografie, které máte pouze uložené na záznamovém zařízení případně v mobilním telefonu.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení